Diam Ku Itu Jeritan

ya.. skali lagi, flu melanda...hmm..pnat suda ak mau tarik2 hingus ne...baru ja mo baik,,,sakit lae balik gara2 kena hujan..kalau begini,baguz aku pakai baju pelindung virus 2..yg macam belon...haha nnt la aku request...hihi.. o ya mau tnya ba ne..pa kamu rasa lau parents kita x pna pun marah triak2 kita tp org lain pla tba2 pndai marah triak kita padahal kita juz mau mnta perhatian ckit..?? hehe.. soalan ndatau dr mana ku dpt ne...hehe

Actually,, i dun have my mood right now...aku matciam mau teriak jak kuat2..aku mau teriak " I HATE U !!!!! " tp nda best ba triak cni...lau d kk pigi sna ja pantai teluk villa or tg.aru beach...baru puas triak smpai menangiz2 lae...haha...pas ja buat cam tu,sumpah ku cakap..lega n tenang ja rsa...aku rindukan ketenangan yang aku cari sndri.. :') x pa la..lau kawan ku abg2 staff d opiz ckap " ilek macha" hehe..

yeww,,napa jua ak crita bgini..haha suda gila kali...haiya...report assignment suda siap,tinggal print jak....masalah skrg report harian yg tertangguh dua minggu..malaz ku buat kick..huhu..yang penting nda sabar mau balik labuan jmpa dady mumy..really miz them so damn much..

o ya..mau kongsi pepatah ne..kalau org sibuk2 tnya sal kawen ka jodoh ka...igt ja ne pepatah...

"Kalau panjang jambatannya, jauhlah perjalanan kita. Ada orang jodohnya cepat sebab jambatannya singkat. Usia 25 tahun rasanya belumlah terlalu lewat. Dan usia 35 tahun belum apa-apa kalau sepanjang usia itu telah digunakan untuk membina kecemerlangan."

ok peepz...time 2 sleep..hehe awal tdur coz tda juga apa2 mo d buat...tda juga org mau ingat n cari kita melainkan kalau btul2 d perlukan...that's life :p bukan semua ok..hihi...astalavista..nitez :))))

Comments

  1. Anne, hrp ko cepat sembuh.. nda lama lg hbis la praktikal, dpt ko blik jumpa fmly ko kan..dpt jgk ko teriak sna di pantai..hehe.. kalo psl jodoh kawen, rsanya msh awal kan..

    utk soalan tu..ermm....aku rsa kalo dimarah kwn tu..bminggu kita dendam kan..kalo dgn parent..kejap sja kita marah..hehe... ok la..nite2.. ^^

    ReplyDelete
  2. ok vender..i will...hehe...
    hehe aku nda la bedendam,,,tapi juz rsa sakit hati ckit...hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

M.U.E.T

abang sayang adik ( sad story )