Web PKK bikin Tekanan? :p

haha..cian ku tgk kawan2 ku tekanan ma web pkk..nda dpt cek2 ne,,besa la 2,,jem kn...bribu student try cek time2 gni...ilek macha...yakin ja semuanya ok.. :)

yg dapat asrama 2,, tahniah...jan lpa bayar RM60 d bsn ya...haha....  yg nda dpt 2,,pa leh wat,,mungkin bukan rezeki suda tggal d kamsiz...

bg yang dpt result meletup, congrates bebeh...kekalkn prestasi anda...aka...keep up d good work..haha..tulisan2 yg selalu ada d reportcard skul dulu kn..haha...bg yg dapat result kurang memuaskn,, x apa..cuba lagi k...skali gagal bukan beerti gagal selamanya..pahatkn dalam jiwa n minda,,,"ndamau main2 suda..mau seriuz suda ne sem dpn" hahaha.... bgitu lah kata2 student lau suda terkena skali...matciam aku la kata kan,,dlu2 syak...ndamau suda aku..haha..hasilnya aku dapat kputusan mletup sem lpaz :p Thanx 2 God coz He ody show me d rite path of my studies :)))

aku nda la tekanan sal result ari ne coz aku dak praktikal,,,nda payah sibuk2 mau cek result...juz happy tgk kawan2 post d wall masing2 sal result,,lucu ne,,,ada yg tekanan..ada yg happy...sedey,,ilek macha..haha lagi satu aku excited mau tau result ehem ku ne yg suda sem akhir...gudluck ya..pa2 pn,,,me owez support u... :*

o ya...bg yg baru masuk poly ari ne,,, welcome n gudluck freshies,,,,jan bwat masalah d poly ok,,,b a gud junior ,,,jan mau treeepppp syak lebih.... bg abang2 kakak2 intergrasi,,,gudluck juga.... :)

ok peepz....palan2 kamu ar...ini barang mesti mau tenang,,,kita2 syak ba.. :p

Comments

  1. mcm dorang budak prktikal,, tdk payh risau bout result,,,heeee

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

M.U.E.T

abang sayang adik ( sad story )