When Someone Hate You

Afternoon Peepz, 

Hope semuanya baik2 belaka,sihat walafiat. Lama suda jari2 aku x menari dalam blog ne. maklum la sibuk. Banyak sbenarnya cerita yg ku mau sampaikan ne tapi ada satu cerita ne ja yg menarik phatian ku sgt. pa2 pn pasal kehidupan aku juga kan. Begini ceritanya,

Masa aku mula2 masuk keja dlu, aku ramai kawan. Tapi ada sorang kawan ne,yaa lelaki. Umur mau dekat 40 la. Tua n bujang. Ada juga la dia crita2 sal masa silamnya,kononnya dia slalu d tggalkan gf la pa la. ya la kan. dr prangai pn boleh tau,spa juga tahan kn.

So mau d jadikan crita, dia ne jenisnya gatalan juga la. Aku slalu jadi mangsa getek nya tu. Bila datang gila dia, dia sentuh2 aku, pegang2 aku. Annoying juga la time tu tapi mula2 tu, ya la main2. Tapi lama2 makin kurang ajar, makin rimas la. Kes ne boleh jadi sex harrasment suda kalau blnjutan. Nasib aku ne masi berakal. Nda lama pas tu, aku hilang sabar, di situ juga dia cakap kotor, then tkeluar la angin sgala ribut ku ne p tegur dia. Aku just tegur ja, aku tegur yg dia tu x malu ka? Tua suda pun mau bperangai begitu,cuba la tnjuk attitude yg baik dpn yg muda2.lebih2 lagi kebanyyakan yg bkerja tu pn dua kali ganda lebih muda dari dia. Fuhh~~ start situ dia bemusuh dengan aku. haha. damn. aku heran la. Umur dua kali ganda dari aku, d tegur truz nak bmusuh. aku rasa macam dia tu masi budak2, childish n x matang. 

Start dari situ dia slalu sgaja cari pasal dgn aku. Cakap2 blakang aku la, mgumpat sal aku la. Sindir2 aku la,Tapi aku malaz mau layan, aku diam ja. Pna dlu, dia maki2 aku gara2 barang utk repair aku x hantar semua. Bodoh ka apa? igt aku tau ka suma part2 tu. ye laa, dia yg buka barang tu.pandai2 la atur. nda kan la lpaz berak x cuci?? part paling best, bukan aku yg hantar barang p machine shop tu. yg hantar 2 salah satu technician kami. haha. Ada lagi baru2 ne, ah ini yg aku panaz. dia yg x save data chart tu,tiba2 pla dia memanas. dia cakap aku ne buat keja cam taik la, xda guna la. Oh ya?? setahu aku, aku cuma kumpul document ja. Teda kaitan pun dgn aku chart2 tu coz bukan aku yg buat. then u know what?? hahah dia yg x save data tu hahah! nampak kebodohan dia d sana kan. maki2 org lepas tu x mau mgaku salah. stupid manners old man. yg kin panaz nya, bos pun menipu dgn manager yg kununnya kena virus smpai byk chart hilang. hahahah babi. aku ne skul nda la tggi tp nda jua aku bodoh. kalau kna virus pn, semua data boleh slamat ba. spa yg taik skrg? spa yg x pndai buat keja skrg? then, aku juga yg kena cuci taiknya. ee x malu ka?! suda maki2 aku, marah2 aku,pastu aku juga yg kasi settle masalh chart tu. kalau bodoh, mang bodoh la kn smpai tua.


org bilang, biarkan saja apa org buat dgn kita. cakap blakang pasal kita. maki2 kita. coz Tuhan itu adil. Tuhan ada utk buat aku tabah.org begitu setaraf dengan setan. dorang x suka tgk org sng. Ada ja x puas hati dgn kita smpai sgala apa aku post pn dia mau sibuk ungkit. Eh?? kau tgk profile aku ek org tua?? hahaha 

up to u la joo... dunia ne bputar. lama klamaan balik juga semua tu p tmpt kau. kau crita sama org aku yg kurang ajar dengan kau kan.kau x sedar, dari awal kamu yg kurang ajar dgn aku dluan. 

k la.org jahat sentiasa rugi. Bye...


Comments

Popular posts from this blog

M.U.E.T

abang sayang adik ( sad story )